Monday, August 15, 2011

Boleh Bantu Saya Tak?

Assalamualaikum  semua rakan-rakan pembaca AH.

He3, (gelak ada makna tu...) Terus terang AH katakan, yang AH kini dalam rangka untuk membuat sedikit penilaian tentang karya2 dan penulisan AH. Jadi Sempena Novel JAUH DARI CINTA yang akan muncul di pasaran pada pertengahan SEPTEMBER nanti, apa kata semua rakan2 pembaca membantu AH membuat penilaian. Macam mana nak buat? Senang aje, ikut arahan kat bawah ni, ya!

1. Pastikan anda telah membaca bab2 awal E-Novel Jauh Dari Cinta
2. Hantarkan komen/pendapat peribadi anda (Sama ada positif/negatif- bergantung pada penilaian anda) ke alamat email jauhdaricinta@yahoo.com, atau di laman blog dan facebook AH.

Komen/Kritikan anda akan AH gunakan untuk :
1. Membaiki penulisan AH pada masa akan datang.
2. Testimoni &
3. Lain2 mengikut keperluan.



Terima kasih buat rakan2 pembaca yang sudi membantu AH kali. Semoga bantuan rakan2 pembaca semua akan menjadikan AH lebih matang dalam bidang ini.

Sekian saja dari AH kali. Selamat berpuasa & Selamat berbuka puasa :)

10 comments:

ASIMAHlah said...

Jauh Dari Cinta... best gila!
antara novel kegemaran saya. memang best. september ni memang kena guna duit raya untuk beli. heheheh. tapi memang best. setakat bab1 sampai bab20 memang perfect! tak sabar nak baca sambungan. semoga adah hamidah terus success! Amin...

blinkalltheday said...

JDC memg best..kompom sy beli..hope eppy nding utk nisa dan aqil..

fezmia said...

Adah, pada sayalah kan...enovel kat sini best je. Saya memang suka. Ni saya tengah tunggu sambungan "ada di hati". Sambung ye :)

Mia

ayue_92 said...

xsaba nk tnggu blan 9 ni....JDC mmg best xsabo nk taw ending nye camne...arap2 hepy endng...

fara said...

sy bbesar hati nk review novel akak.. hehe
nnti da habis bc novel tu sy email pndangan
sy ok kak.. siyes xsaba tggu.. hari2 msuk web karyaseni kot2 da boleh order... hehehe... =)

Adah Hamidah said...

Semua : terima kasih buat semua.. akak amat terharu dengan sokongan kalian. Harap terus menyonong akak, tanpa kalian, karya2 akak tidak ada nilainya :)

Anonymous said...

JDC the way Adah olah is sincere. Datang dari hati, sebab tu kami rasa dekat dengan diri kami. Saya “suka” dengan karakter Aqil yang unpredictable dan Nisa yang sering makan hati tapi keras kepala tu. Bila the two of them in a conversation..you can see the sparks...rasa geram. tak sabar nak tahu what's next utk Nisa & Aqil. Buat kami semua tertanya2...saya suka bila a writer buat sy rasa mcm tu.

thanks, it was a good job, keep it up!

Anonymous said...

novel jauh dri cinta mmg sgt bez n bole dikatakan pling bez..sgt sk ngn chrcter nisa..dia sgt baik kot..n sgt geram*tp sk ngn chtcter aqil yg pada mula mmg x mghrgai nisa..but hopfully nti aqil akn cinta nisa sprti nisa cinta aqil..n hrp sgt happy ending!!!..:)btw sad ending kerr happy??..heeee

isma irah said...

sgggggggggggggggt bez jdc..x tergmbr rsnyaaa..hehe..ending dia nti aqil n nisa kn??hrp sgt laa ending cm 2..:)

Adah Hamidah said...

Buat semua : terima kasih atas titipan komen yng ternyata dpt memberi peransang buat Ah utk terus menulis... Semoga rasa tetang JDC itu terus kekal di hati kalian semua. Terima kasih :)

Post a Comment