Wednesday, February 29, 2012

PENGUMUMAN PENTING

Assalamualaikum

Maaf, sudah terlalu lama tidak singgah ke teratak kecil AH ni. Sibuk sakan. Dah bersepah benar rupanya teratak AH. Apapun sebelum kembali untuk tinggal di sini, AH nak buat beberapa pengumuman penting buat semua.

Pertandingan Menyambung Cerpen :

Hadiah buat semua pemenang telahpun berjaya dihantar setelah mengalami beberapa kesulitan dengan pihak Kurier. Insya'ALLAH hadiah akan diterima selewat-lewatnya 2/3/2012. Sekiranya. Masih tidak diterima selepas tempoh ini, diharap menghubungi AH segera melalui email adah_7788@yahoo.com. AH mohon maaf atas kelewatan. Terima kasih Semua

E-Novel Ada Di Hati PDF :

Semua pembaca yang telah memberikan email untuk mendapatkan PDF ADH. Dimaklumkan, bawah PDF ini akan mula diedarkan kepada email masing-masing awal Mac ini. Mohon maaf juga kerana mac ini baru AH mempunyai kelapangan untuk kembali memulakan tugas2 dalam bidang penulisan yang tertangguh mahupun ditinggalkan. Terima kepada semua yang sudi mendapatkan PDF ADH. Sokongan Anda amat AH hargai.

Salam Sayang Dari Hati,
Adah Hamidah 

62 comments:

Anonymous said...

kna byr berapa utk dptkn E-novel Ada Di Hati PDF?

-fathmumtaz-

Adah Hamidah said...

Tiada bayaran utk mendapatak ADH PDF. Ia diedarkan secara percuma buat semua yg sudi membaca. Hanya kirimkan email. Terima kasih atas pertanyaan. :)

Anonymous said...

klu bg email skrg boleh x?? hehe

aim_shah@yahoo.com

-aishah-

lurun namzar said...

saya pn nk juak.

red_suemin@yahoo.com

syira destroyer said...

nak jugakkkk :)

oldskolldrama@yahoo.com

Ina Ania said...

E-novel Ada Di Hati PDF? Saya nak jugak !! hehe

fateha_ainaa@yahoo.com

dila said...

nak jugak kak adah... dila_gurlz1991@yahoo.com

Wan Ruzana said...

Sy pon mau juge hehe
wanbiena@gmail.com

purple_heart said...

nk baca.. ley bg x? hihi

sfr4060@gmail.com

is said...

saye pon mahu jgak..

is_kay510@yahoo.com

Anonymous said...

salam.

saya pun nak juga....

rai_kasana@yahoo.com

tqvm

Anonymous said...

sy nk jugak bleh? email sy aim_libragirlz88@yahoo.com
tq

Anonymous said...

nk jgk adah..ieyza_1807@yahoo.com....

Anonymous said...

saya pun...azie2173@yahoo.com.my

Anonymous said...

nk jgk..
wardah_one@yahoo.com

Anonymous said...

kavita_cutie92@yahoo.com

Anonymous said...

saya pun nak juga
roharzmi@yahoo.com

Nurul Farahin said...

saya pun nk juga
fara_90milkteddy@yahoo.com.my

hani said...

nak...nak...nak...
hani207@hotmail.com

Salina Azni said...

TQ AH...Nak gak... nina_falina@yahoo.com.sg

Anonymous said...

saya juga ingin memiliki enovel tersebut
aseat2011@yahoo.com
terima kasih kak adah

Anonymous said...

Saye nk jugakkkkk
Nurulkarimah_11@yahoo.com

Anonymous said...

saya jugak...shujun18@yahoo.com...:)

Anonymous said...

Akak tadi saye tersalah send sorry
Nie yg sebenar-benar punye
nurulkarimah_11@yahoo.com
saye nk sgt bace

purple punya cerita said...

sy pon nk juge kak adahhhhh.... ni e-mail yer..
p_purple21@yahoo.com

Anonymous said...

salam, sy nk juge.. ^_^
lynn_preciousgem@yahoo.com

Cetusan Hati said...

haney.hanafi@gmail.com

Anonymous said...

sis, kita pun nak, nie emial kite, eaak_1708@yahoo.com
tq..;)

Anonymous said...

saya nak juga..nie email saya

salmaliza.zainal@hotmail.com

Anonymous said...

assalam saya nak juga

bacabacalah@gmail.com

Anonymous said...

sy pn..
damyaanie@yahoo.com

Anonymous said...

sya pun nk jugak.

piejah_mel@yahoo.com
haziaf.faizah@gmail.com

annys said...

saya pun nk jgk novel akak...
ni emel saya... an_az87@yahoo.com
thank kak...

Anonymous said...

kak adah sy nk gak.^_^
afieafiqah@yahoo.com

Anonymous said...

Qylah_9@hotmail.com
Saya nak juga:)

fizah said...

salam. saya nak jugak ADH pdf. email saya apple_ns2020@yahoo.com. thanks.

Adah Hamidah said...

Buat semua yg sudi mendapatkan PDF ADH, terima kasih AH ucapkan. Insya'ALLAH, AH akan emailkan kepada semua nanti. Terima kasi :)

[ VaMpIrE ! ! ! ] said...

nak juga !
princess_imah2007@yahoo.com

Anonymous said...

adah,sy nk jg nhaz347@gmail.com

haryanti said...

nak jugak..

haryanti82@gmail.com

Anonymous said...

nak baca jugak...

aju_ism@yahoo.com

Na said...

nak jugak..
ls_lian@yahoo.co.uk

dijaa said...

kalau nak jgak boleh? thanks a lot :)
ira_roszah93@yahoo.com

fiezan yusof said...

sy pn nk jg....
fiezanyusof84@gmail.com
tq...

lidi said...

mau juga..Nea_miera@yahoo.com.my

Anonymous said...

kta pn nk jg
nissa_mirza@yahoo.com

Anonymous said...

saya juga mohon agar diemailkan PDF ADH . email saya minlihema@yahoo.com terimakasih

abc said...

nak juga.. li_jhia92@hotmail.my

Anonymous said...

Kak, saya dah hantar email kat kak untuk PDF novel.. terimakasih
-Ummuruman-

Anonymous said...

Maaf ni emel saya
ummuruman@gmail.com
-Ummuruman-

Anonymous said...

juni5386@gmail.com
>juni<
10k's kak adah

Anonymous said...

dollie_1311@hotmail.com

Anonymous said...

saya nak juga ADH..chakboo7277@yahoo.com

Ain I said...

Can I have one ? ainismail98@gmail.com Thank-you :)

Ain I said...

Can I have one ? ainismail98@gmail.com Thank-you :)

Ain I said...

Can I have one ? ainismail98@gmail.com Thank-you :)

Anonymous said...

salam.. saya nak juga.
farha_edora@yahoo.com

signorina idz cha said...

salam,,, kalau saya nak jugak bley tak??? dark_choc93@yahoo.com

Kakak Nur said...

Salam...
saya nk jugak
aya_nemo87@yahoo.com....

tq kak Adah...:)

Anonymous said...

k'adah saya pon nak jgak.tq before:),my email,
mulia_asih@yahoo.co.id

annys said...

assalam...kak adah...sy xdpt lg novel ada di hati...xsabar nk bca ni...he... an_az87@yahoo.com

humaira nafisya said...

ada lagi ke pdf ni? kalau ada, sy nk jugak kak...hihi
humairanafisya97@gmail.com

Post a Comment