Sunday, February 5, 2012

Keputusan Pertandingan Menyambung Cerpen Sempena Maulidur Rasul

Assalamualaikum & Salam sejahtera buat semua rakan pembaca AH. Firstly Ah nak ucapkan Selamat Menyambut Maulidur Rasul buat semua rakan pembaca seIslam AH. Mudah-mudahan, kita semua sentiasa mengingati dan mencintai Baginda Rasulullah Saw dalam hayat kita yang singkat ini. 
Seperti yang dianjikan. Ah dengan ini ingin mengumunkan para pemenang bagi Pertandingan Sambung Cerpen sempena Program Ukhwah bersama AH. Tapi sebelum itu, AH ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih buat semua rakan pembaca yang sudi menghantarkan penyertaan. Alhamdulillah, AH sangat suka membaca setiap penyertaan yang AH terima walaupun  AH bukanlah jurinya. Sedikit informasi buat semua, karya-karya kali ini diadili oleh beberapa kenalan AH yang terlibat dalam dunia penulisan seperti Editor & Rakan Penulis. Jadi segala keputusan yang telah ditetapkan oleh juri adalah muktamat. Terima kasih buat semua keran sudi menghidangkan karya untuk tatapan rakan2 pembaca AH yang lain. Pada AH, apa yang penting bukanlah hebatnya karya yang dihantarkan, tapi apa yang utamanya adalah semangat untuk menjalinkan ukhwah bersama AH menerusi program sebegini. Terima kasih semua.

3 Karya Pilihan adalah seperti berikut 

(Klik Pada Cover Utk Bacaan)

Utk bacaan kisah awal. Klik SINI







MANAKALA

3 Karya Saguhati








Buat semua pemenang, setinggi-tinggi TAHNIAH AH ucapkan. ini adalah langkah permulaan yang baik. teruskan usaha, Insya'Allah kejayaan pasti bakal menyusul. Buat 3 karya Pilihan dan Saguhati, anda akan menerima hadiah sebelum 29 Febuari 2012. Sekiranya anda masih tidak menerima sebarang hadiah daripada AH selepas tarikh yang dimaklumkan, sila emailkan kepada AH untuk semakan.  Tahniah sekali lagi buat semua.

2 comments:

dri_eni said...

Assalamualaikum...

Syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izinnya, karya saya diperkenankan sebagai salah seorang pemenang.

Buat AH and panels, terima kasih yang tak terhingga kerana membaca dan memilih karya yang tidak seberapa ini.

Alhamdulillah.. :-)

miss independent said...

Tahniah kak dri-eni :)
Like, a million congrats ;)

Post a Comment