Thursday, May 5, 2011

Poster Jauh Dari Cinta

Assalamualaikum


Apa khabar semua pengunjung blog AH? Semoga semuanya berada di dalam keadaan sihat dan sentiasa di bawah sinaran taufik dan hidayah-NYA. Mcm tulis karangan surat tak rasmi masa zaman sekolah pula dah rasanya. hi3. Okeylah.. dipendekkan cerita yang sememangnya tak berapa nak panjang ni, AH ni baru nak bertatih, belajar menggunakan software Adobe Photoshop. Jadi bila dah ada sikit2 pengetahuan tu, AH terfikirlan, nak buat apa ya... Lastnya, AH trylah buat poster.. poster apa? poster JAUH DARI CINTA... hi3.
Alhamdulillah, hasilnya tidak sebaik mana, tapi masih boleh dikongsikan bersama rakan-rakan pembaca setia JDC. Jadi dengan rendah hati, mempersembahkan..... 


Seperti yang semua rakan-rakan pembaca sedia maklum. Manuskrip untuk JDC telah dihantar kepada pihak penerbit dan kini mungkin sedang dalam penilaian atau mungkin juga sedang beratur panjang menunggu proses penilaian. Al-maklumlah, penulis ramai, jadi manuskrip untuk dinilai pun tentunya banyakkan. Apapun AH harap, rakan-rakan pembaca mendoakan semoga JDC berpeluang bertemu dengan semua pembaca di kedai-kedai buku, kelak (atau dlm bahasa mudahnya, dicetak...hi2). Dan Ah juga mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pembaca setia JDC yang selalu ternanti-nantikan e-novel ini dan juga kepada semua yang sudi meninggalkan komen terhadap JDC. Terima Kasih Sekali Lagi! Terima Kasih kerana sudi meletakkan JDC di hati anda semua! 

Salam Ukhwah,


3 comments:

korro suffian said...

kak! masih ada n3 ke untuk JAC??

alah takkan sampai entry 17 je kot??

bagilah sampai n3 20. n then stop!!

boleh ye kak....plizzzzzzzzz

blinkalltheday said...

betoi3..nk n3 lagik..suke sgt cite ni...

idA said...

salam adah..tahniah..krn novel ini akan dibukukan..
jatuh cinta kat poster adah..mmg cantik giler..boleh menambat pembaca membeli dan memilikki novel ini..
syabas

Post a Comment