Thursday, April 14, 2011

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011

Assalamualaikum semua.... Alhamdulillah, akhirnya Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011 menjelma kembali. KLIBF kali ini pasti lebih meriah daripada tahun-tahun yang sebelumnya dengan pernyertaan banyak syarikat penerbitan. Bagi peminat-peminat buku, pasti kehadiran KLIBF diumpamakan seperti JUALAN MEGA SALE. Mana tidaknya, masa inilah semua pembaca boleh mendapatkan diskaun terbaik untuk buku-buku kegemaran mereka. Pendek kata, membeli-belah hingga kering duit dalam poket. He3  
AH amat-amat bersyukur dan berterima kasih kerana pada KLIBF kali ini, AH sekali lagi menerima undangan daripada Penerbitan FAJAR PAKEER. Untuk menghadirkan diri dalam sesi bertemu dengan rakan-rakan pembaca. Alhamdulillah, rasanya semua pengunjung blog AH pun dah tahu karya-karya AH yang sudahpun berada di pasaran. Harapan AH... AH dapat bertemu dengan rakan-rakan pembaca yang sudi memiliki dan membaca karya-karya AH. Sama-sama menjalinkah ukhwah fillah. :) Jadi untuk semua pembaca, AH attach kan sekali poster yang sempat AH buat untuk memaklumkan kemunculan AH di KLIBF nanti.. (ha2 siap poster lagi)  Harap bertemu dengan semua rakan-rakan pembaca di sana ya..... !




Dan............. tak lupa, AH attachkan sekali poster makluman rakan-rakan seperjuangan AH yang lain yang turut sama di undang pada KLIBF nanti.... :)




JUMPA DI SANA YA! :)

3 comments:

fara said...

akak, ahad pkul brape akak ade???
sy dtg ari sbtu, coz da jnji ngan kwn..
tp akak punya psl, sy dtg ari ahd jgak...
hehehe... xpun, akak tepek je jdual lgkap
fp kt cni... =)

Adah Hamidah said...

he3.. akak ada kul 12.00 tgh smpai 5 ptg fara.. he3 terharunya fara nk datang.. jumpe nanti ek! :)

Khairi Mohd said...

Salam ziarah,
Jangan lupa singgap booth Jemari Seni okey.

:)

Xarine.

Post a Comment