Tuesday, March 16, 2010

'SECANGKIR KOPI RINDU' & 'CINTA DARI ISTANA'

Assalamualaikum n Salam 1 novel... cewah3...

Alhamdulillah, Mini novella sulung AH akan berada di pasaran tidak lama lagi! Rasanya boleh didapati di PESTA BUKU ANTARABANGSA 2010, Booth FAJAR PAKEER, Insya'allah, AH akan turun ke sana pada 27 MAC 2010...So, jumpa di sanalah ya... Opsssss....lupa, kepada semua peminat-peminat novel, karya terbaru saya bertajuk CINTA DARI ISTANA sudah dipostkan di PENULISAN2U.MY. Jadi, singgah2lah di sana yer..Insya'allah, pasti terhibur! So, AH attachkan Cover bagi Mini Novella AH yg bertajuk SECANGKIR KOPI RINDU dan sedikit ringkasannya untuk semua...jangan lupa dapatkannya di pasaran!!!


Matlamat utama Nur Hayati ke bandar besar bukanlah untuk mendapatkan pekerjaan sebaliknya adalah untuk mencari seorang lelaki yang akan digelar ‘suami’. ‘Rancangan bodoh’ itu terpaksa Nur Hayati laksanakan agar bingkisan lamaran yang dibawa oleh ketua kampung untuk dirinya berpihak pada adiknya, Syikin.

Namun dia tertekan bila mengetahui ada jiwa yang telah didustai, walhal dia sendiri tidak rela . Sikap aneh bosnya juga menambah tekanan yang ada. Entah apa dosanya pada bos itu sehingga sering menjadi mangsa kerahan tenaga. Mungkinkah kerana dia cuma gadis pencuci pejabat merangkap pembancuh air?

Tanpa sedar, semua itu sebenarnya membawa dirinya menggembara ke alam cinta yang luar biasa dan dia sedikitpun tidak merasa ragu kerana ketika cinta itu tiba, secangkir kopi telah menjadi petunjuk nyata yang dititipkan oleh-Nya!

2 comments:

-Ain-Dak In- said...

nati nak carik la...hehehehe..

Hanim69 said...

salam..
x jumpa lagi dh buku ni dipasaran... huhuhu...

Post a Comment